De wifi code doet het niet op mijn ipod en ook niet op mijn bb! Iemand raad?

De wifi code werk wel op de computer maar niet op mn ipod/bb. Licht het aan de wifi instellingen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik vermoed van wel
Tip: probeer niet te moeilijk te doen en reset je router terug met de harde reset zodat hij terug naar fabrieksinstellingen gaat.
de wifi code staat meestal op de onderkant van de router geschreven
of er is een standaard code in je handleiding.
of hij staat standaard uit of open ?
Stel daarna alle devices weer in gebruik desnoods even een kabel om je pc er weer aan te krijgen ?
capthavoc
11 jaar geleden
Je zal via de instellingen op de ipod naar wifi moeten gaan. Daar laten zoeken naar het goede netwerk van jouw ADSL modem. Daar op verbinden drukken en vervolgens de goede code cijfers, letters en hoofdletters goed intypen.
Dat zou moeten werken.
Frank