hoe kan ik een slideshow afspelen op mijn tv?

Ik heb een tv-monitor waarop ik foto's wil afspelen. Een vereiste is dat ik steeds gemakkelijk vanaf een pc (online) foto's kan toevoegen. Het moet een vloeiende presentatie zijn die de hele dag door afspeelt hoe krijg ik dit simpel voor elkaar? Denk aan de monitors die je vaak in bedrijven ziet. Is hier een speciale software voor? Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou geen probleem zijn als je geen foto's moet toevoegen terwijl de presentatie draait. Is er geen enkel moment waarop je dit snel kan doen?

Het beste antwoord

Als u uw PC op uw TV kan aansluiten, kunt u alles gewoon afspelen via de pc. Dit werkt dan ongeveer zoals een modern digi-bord. U steekt gewoon de HDMI kabel in uw computer.