Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kent iemand goede steganografie software?

..waarmee je verborgen teksten uit afbeeldingen kunt halen. Liefst zo universeel mogelijk.
(Ik zit bij de CIA maar wil dit een beetje geheim houden..)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof er niks van dat je bij de CIA werkt...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Notepad (kun je headers mee zien)
Een HEX editor.
ResourceHacker

Je fantasie!

Bij de link staat een leerzame site waar je deze skills kunt oefenen. best lastig kan ik u verzekeren, tenminste dat vind ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit hier (voor je) liggen:

AsMask is a leading solution in the world, which can encrypt and hide all format secret files or text messages into an image. Such as Microsoft Word, Excel, PowerPoint documents, pdf, any movies, audio files, etc. Encryption method based on 256-bit encryption algorithm. The solution is reliable and you can set a password to protect the encryption files and text messages. You can view the image hidden files and text messages as same as normal image. Nobody can aware of messages hidden in the image. AsMask can hide files and text messages into any format images, including GIF, JPG, PCX, BMP, PNG, TGA, WMF, EMF, JPEG2000, WBMP, ICO, ANI...

Maar, één klein probleempje. De verborgen teksten zijn niet alleen verborgen, maar ook encrypted. Zonder password begin je niets.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk wil ik een verborgen tekst uit een gif plaatje halen. Hangt dit dan af van welk programma is gebruikt om de tekst in te verbergen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiero: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1864T&Submit6=Go

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding