Hoe zorg ik ervoor dat mijn videobeeld pulseert?

Hallo

Ik heb een videootje, maar ik wil graag dat deze pulseert van kleur naar zwart-wit en weer terug (heel de video lang). Het pulseren zou moeten gebeuren tijdens dat de video afspeelt en heel snel (zo snel mogelijk...).

Hoe kan ik dit doen?

Dank

8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat zou je met een video-editprogramma moeten doen die per frame kan bewerken.

Ik zal je vast verklappen dat je het niet/nauwelijks ziet als je het om het frame doet, ik zou het om de halve seconde doen wellicht kwart seconde. Dus bij 60fps om de 30 frames of om de 15 proberen. Anders wisselt het zo snel dat je oog het amper registreert of niet omdat het beeld te snel wordt overschreven.