word switcht elke keer naar engels hoe los ik dit probleem op?

Ik heb Nederlands als standaard taal op mijn Mac en in Office 2011.
Als ik een stuk Nederlandse tekst kopieer naar word dan zet word de spellingcontrole automatisch naar Engels.
Hoe zorg ik dat hij niet automatisch naar Engels gaat maar gewoon in het Nederlands blijft?
Ik heb geen zin om elke keer naar de instellingen van Word te gaan en hem dan weer in het Nederlands te zetten.
Ik gebruik Mac OSX.
Ik weet dat deze vraag al meerdere keren gesteld is op internet maar het antwoord heb ik helaas nog nergens kunnen vinden.
Wie helpt mij???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Het is een gekend probleem met Word op een Mac-computer.
Het doet zich voor als je een tekst uit een ander document kopieert en in het Word-document plakt.
Je kan het gedeeltelijk oplossen met Plakken speciaal. Je kiest dan ofwel voor Niet-opgemaakte tekst ofwel voor Tekst met opmaak. Dan gaat het goed. Maar kies je voor Opgemaakte tekst (RTF) dan gaat het fout.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het ook mogelijk om dit automatisch te doen?
Mail me niekjansen96@hotmail.com

Andere antwoorden (1)

je moet waarschijnlijk naast dat je de spelling checker taal aan zetten ook de language veranderen ?
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook als je alles goed zet, dan gaat het toch weer fout als je een tekst uit een ander document kopieert en in het Word-document plakt, capthavoc. Het is gewoon een raar fenomeen.