waarom krijg ik van telecom bedrijven een e-mail met het bericht dat de factuur klaar staat. ipv van de factuur direct mee te sturen?

om de facturen uit te printen moet ik omslachtig naar de betreffende site toe, om daar af te drukken, naar mij n mening kunnen zij de factuur zonder noemenswaardige kosten bijvoegen. (kwestie van een beetje programmeren)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Is geen zaak dat ze het niet kunnen maar voor hun kosten besparing. In de toekomst zullen steeds meer bedrijven de factuur per email gaan sturen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de vraag toch anders bedoeld is. Het gaat erom dat je enkel per email bericht krijgt dat je via je account kunt inloggen en daar je factuur bekijken. De vraag is dan waarom de factuur niet direct in de mail wordt meegestuurd.
Op die manier kan je de factuur alleen zien als je inlogt, anderen die eventueel in je mail kunnen kijken kunnen zo niet je factuur zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast het feit dat de factuur alleen voor jou bestemd is, en men eil voorkomen da jouw adres en bankgegevens per abuis bij iemand anders terecht komen, hoopt men natuurlijk ook dat je bij het bezoeken van hun website iets anders gaat afnemen.