Waarom doet spotify het ineens niet meer op mijn computer terwijl ik wel internet verbinding heb?

Vandaag startte ik mijn pc op, en dan komt eerst spotify in zicht als ik internetverbinding heb, maar nu dus niet. Wel verscheen een venstertje rechtsonder met een waarschuwingsvenster waarin stond dat een onbekend programma toegang wilde krijgen. Ik heb dat geblokkeerd en op ok gedrukt. Maar toch wil spotify niet opstarten. Hoe kan dat zo ineens?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Dat onbekende programma was waarschijnlijk Spotify geweest. Dus heeft je computer Spotify geblokt, en daarom wilt het niet meer opstarten. Dus eerst Spotify weer toegang geven en dan moet hij het weer doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nu in orde. Bedankt.