Waarom kan ik mijn email met als bijlage foto's niet verwijderen van iPad 3. Weet iemand hoe dat moet?

Als ik op de prullenman klik krijg ik de melding: Het bericht kan niet worden verplaatst naar de postbus "Prullenmand".

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je ipad het mailbericht ergens nog in gebruik heeft en daardoor geen toegang tot het bericht kan krijgen. Ik zou als ik jou was achter de computer kruipen en in je webmail het mailtje verwijderen. Als je dan je mail opnieuw download op je ipad verwijdert hij hem daar als het goed is ook.

Groet,

Xzezz