Wie weet er naast megaupload.com en filesonic.net nog een file sharing website met lifetime accounts ?

Ik ben opzoek naar een website waar ik mijn bestanden kan opslaan en delen, met een lifetime account.
Ik zit te twijfelen of ik een megaupload.com account ga nemen maar die is 200 euro.

Als iemand een andere goede website kent met een goed lifetime premium account horr ik het graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

4shared.com
mediafire.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Soms als ik op internet via dat soort dingen download zie ik ook vaak www.rapidshare.com staan, is een zelfde dienst als megaupload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotfile.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2shared kan een gratis alternatief zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi gebruik Dropbox! 2gb gratis! niks betalen;
VOOR TELEFOON EN PC

kijk je hebt een bestand als je die in de dropbox map stopt gaat dropbox automatisch synchroniseren en dan komt dat naar te telefoon op dropbox.com en op je pc(MAC/LINUX OOK)

echt cool! je kan ook delen!

Toegevoegd na 43 seconden:
50 GB/100 GB ook beschikbaar maar betalen!