Bestaat er een programma of functie om alle .jpg op een webpagina ineens op te slaan ?

Toegevoegd na 2 minuten:
Op een webpagina staan 10 plaatjes, die sla je dan op als 10 plaatjes in een map.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De DownThemAll extensie voor Firefox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, dat is een heel goeie! Ik gebruik 'm ook. Maar mijn ervaring is, dat het bij veel sites toch onmogelijk is, omdat de thumbnails die verwijzen naar het grote plaatje, een html extensie hebben, en het daardoor toch niet werkt. Je krijgt dan een hele rits kleine html text bestandjes in je map. (terwijl gewoon klikken op de thumbnail en stuk voor stuk het grote plaatje opslaan wel werkt) Zou daar een oplossing voor zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, als de thumbnails links naar html-pagina's zijn, dan werkt het niet. Dan kun je wellicht Httrack gebruiken, zoals de antwoorder na mij suggereerde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar DownThemAll is wel een heel stuk simpeler in gebruik dan Httrack, als het echt gewoon om plaatjes gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt als een speer hier, dikke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar nu niet teveel porno gaan downloaden he? Anders zie ik de volgende GV al wel komen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er kinderslot op ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh daar heb ik ook wel oplossingen voor ;)

Andere antwoorden (1)

Httrack:
http://www.httrack.com/

Toegevoegd na 2 uur:
Zonder dat je een plugin nodig hebt, kan je trouwens ook gewoon in Opera alle plaatjes die op de bewuste pagina staan, opslaan. Wel samen met de rest. Maar even sorteren op extensie, en dat probleem is ook opgelost.

In het Engels gaat 't als volgt:
File / Save as... / HTML-file with images. Kies een map, maak een submapje en dan wordt daar alles in gepleurd.
(Ik prefereer de Engelse versie. Da's makkelijker troubleshooten op internet mochten er foutmeldingen komen e.d.)
www.opera.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een goed programma ja, kan hele websites downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perfecte applicatie! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze ook even bekeken, maar die van Wildar is makkelijker.