Heb een e-mail gekregen en daar zit als bijlage een ".pages" bestand ingevoegd. Hoe maak je zo'n bestand open?

Ik heb een vraag en die is als volgt.
Heb een e-mail gekregen en daar zit als bijlage een " pages" bestand ingevoegd.
Ik geloof dat dat een bestand van een Apple computer is.
Mijn vraag is : hoe maakt je zulk een bestandje open ??.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
67.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd weer dat gezeik met Apple producten ;)

Het beste antwoord

Pages-bestanden afkomstig van een Mac PC openen onder Windows.

1- Sla het bestand op uw bureaublad.
2- Klik met de rechtermuisknop op het bestand en selecteer
'Naam wijzigen' in het pop-upmenu
3- ....Zip toevoegen aan het einde van het bestand en
druk op Enter.
4- Open de gecomprimeerde map en bekijk de inhoud ervan
Wat je ziet in de map zijn
sommige bestanden en een QuickLook map/bestand Binnen
Deze QuickLook map is er een bestand met de naam 'Preview.pdf' en dat is de
Pages-document in PDF-formaat.
Het kan worden geopend in Adobe Reader of een ander PDF-reader voor
het bekijken of afdrukken.U kunt desgewenst met een PDF-editor de file bewerken,indien nodig.

Groet :Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pages is inderdaad van een Mac, op het internet zijn er wel converters beschikbaar, maar moeilijk te vinden. Het beste kan je iemand vragen die een Mac heeft dit bestand voor je te open en vervolgens op te slaan in doc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg tegen hem dat tie die bestand exporteert naar een word of pdf bestand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mail die persoon terug met de vraag of hij hem als pdf wilt verzenden. Als dat niet mogenlijk is, download dan het programma winrar. ( zie bijlage!)
Instaleren, het . Pages bestand opslaan op bureau blad( of ergens Anders waar je hem makkelijk weer terug vind), en dan openen met winrar.

Suc6!

Groet: dennis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan degene die het bestand heeft verstuurd of hij het bestand wilt openen. Vervolgens op Archief (boven) wilt klikken en dan op Exporteer. Dan moet hij vervolgens op volgende drukken, kiezen hoe hij het bestand wilt noemen en zeggen waar hij het bestand wilt opslaan. (Het bestand wordt niet vervangen maar er komt een kopie bij, die je op een windows computer kan openen.