ik krijg allemaal reclames bij het updaten/installeren van java. hoe kan ik dit verhelpen/voorkomen?

ik kijk films op megashare.info. voorheen was dit geen probleem, maar sinds een paar dagen gaf hij aan dat ik java moet updaten. ik kan nergens java vinden op de computer zelf en als ik het update/installeer dan krijg ik er allemaal reclames bij die ik niet kan wegklikken. ik vind dit erg vervelend en weet niet hoe ik dit moet oplossen. ik heb de tablet met windows 8 besturing een paar dagen terug gezet en moet nu weer de java updaten/installeren. ik durf dit niet zo goed aan, door al die reclames. ook werd toen de computer hartstikke traag. ik heb verder weinig verstand van computers. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen/voorkomen, of een andere site zoals megashare.info (zonder downloaden van films) of heeft iemand een ander idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet Java van http://java.com downloaden en installeren. Je krijgt anders alleen reclames als je malware hebt op je PC.
Ritsuka
10 jaar geleden
waarschijnlijk heb je een verkeerd bestand binnengehaald

Antwoorden (3)

sowieso staan sties als megashare.com e.c. vol met adds. miss kun je een addblocker proberen? deze blokeren de spam en advertenties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij het installeren van Java staan er een aantal vinkjes standaard aan waarmee je diverse programma en browserbalken installeert. Lees bij het installeren van software altijd even rustig de teksten door en ben je bewust van de vinkjes die je uit kunt zetten; dit gebeurt namelijk niet alleen bij Java. Als het even kan, kan je het beste kiezen voor custom installatie omdat je bij veel software alleen dan de vinkjes zichtbaar worden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij het installeren probeert java wel een aantal toolbars te installeren, maar advertenties die je niet kan weg klikken is wel heel verdacht. Ben je zeker dat je het van de officiële site hebt gehaald?(http://www.java.com/nl/)