hoe werkt GIMP 2 ?

hoe werkt GIMP 2 eigenlijk voor een paard of ander dier te tekenen en kan je er een beetje uitleg over geven alsjeblieft ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

Hoe u een paard moet tekenen kan ik u niet uitleggen maar wel dat u dit kan doen met bv het potlood of penseel maar het is niet simpel om dat zo maar uit te leggen.
Daarom heb ik in bijlage de link gegeven naar een gratis Nederlandstalige cursus.
Dat zal u wel een heel eind op weg helpen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Nog een link naar de slecht vertaalde officiele versie van de GIMP tutorial
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gimp is niet bedoeld om dingen te tekenen.

Gimp is een fotobewerkingsprogramma.
En niet zo heel simpel ook.
Het is een gratis alternatief voor Photoshop, maar net als Photoshop heel
uitgebreid.

Hier vind je een gratis cursus tekenen en kleuren in Gimp.

http://www.gratiscursus.be/GIMP/GIMP_Les024.html