Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik allemaal doen voordat ik kan SKYPEN?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een desktop pc met Windows7.

Toegevoegd na 5 dagen:
Hartelijk dank voor alle reacties en antwoorden!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
645
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Skype is geen sociale media. Net zoals een telefoon geen media is.
Amadea
8 jaar geleden
Heb je er een webcam op zitten?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat .. geen sociale media, oké .. welke categorie had ik moeten kiezen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea .. ja ik heb een webcam [als 't nog werkt] .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Skype installeren op je computer, een account maken en inloggen, personen toevoegen waarmee je wilt Skypen & klaar is kees.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zorg natuurlijk voor een webcam, en een koptelefoon met microfoon. (tenzij jouw computer een ingebouwde microfoon heeft)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Skype downloaden en installeren. Een headset aanschaffen en aansluiten. Of alleen een microfoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
- Skype account aanmaken en daarmee inloggen.
- de persoon toevoegen waar je mee wilt skypen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het ooit gehad [op een oude, inmiddels gecrashte pc], iemand anders heeft het toen geregeld . De webcam zit nog aan de monitor en die heb ik van de week getest [foto voor FB gemaakt] . Heb ook de oude microfoon gevonden, maar geen idee waar ik die moet aansluiten?? en of deze nog werkt? Dat wordt zoeken. Skype account .. heb ik misschien nog? en mijn password .. geen idee .. is te lang geleden :-/ Is een Skype password op te vragen als je het kwijt bent, of te veranderen? De persoon toevoegen .. goed dat je dat zegt, daar moet ik dus ook de gegevens van opvragen . Ohoh .. ik digibeet!! pfffffffffffffffff Gelukkig word ik geholpen, bedankt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een Microsoft account (hotmailaccount) is tegenwoordig ook een skype account. Je kan gewoon een nieuw account aanmaken OF even de oude opvragen/laten annuleren en een nieuwe maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Microfoon kan je aansluiten via de microfoon ingang meestal aan de voorkant van je pc.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding