Als ik betaalde credits van Viber of Skype koop via mijn iPhone, kan ik die dan ook gebruiken op Viber/Skype op mijn pc?

Ik wil graag betaalde credits van Viber of Skype kopen, zodat ik naar vaste en mobiele nummers met mijn pc kan bellen. Nu dacht ik het zo te doen, door een App Store Card te kopen, te registreren via mijn iPhone, via mijn iPhone de credits te kopen (m.b.v. die App Store Card) en dan op mijn pc in te loggen met hetzelfde account als waarop ik mijn credits heb afgerekend om vervolgens op mijn pc gebruik te kunnen maken van deze credits. Maar ik vraag me af: is dit mogelijk? Het maakt mij niet uit of het via Viber of Skype gebeurd, maar met voorkeur Viber.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

als je hetzelfde account gebruikt dan is het mogelijk