Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

problemen internet explorer, kan flashplayer niet downloaden,want dat zit in google chroom, en pc werkt traag, scans uitgevoerd maar alles is goed?

ik had flashplayer, maar heb iets verkeerds gedaan, dus onbedoeld verwijderd, maar kan het niet meer downloaden, krijg dan een fout melding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
625
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou helpen als je 1 vraag stelde en niet meerdere door elkaar. Ook is het handig om niet alleen te zeggen dat er een foutmelding is, maar ook WELKE dan precies. Voor hulp op afstand is er iets meer nodig dan "hij doet 't niet".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik een site op wil zoeken bij bv google heel lang zoeken,en dan de melding ''internet explorer werkt niet meer''.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deinstalleren en opnieuw installeren van diverse componenten wil nog wel eens helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of systeemherstel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 regelmatig gedaan, maar wanneer je dan adobe flash player download krijg automatisch google chrome er weer bij en blokkeert hij de download v/d flashplayer, omdat die geintegreerd is in google chroom, 2 bij een systeem herstel moet ik dan eerst een back-up maken? alvast bedankt!
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijder eerst FlashPlayer eens goed van je pc met de uninstaller: http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html IE, Chrome en andere browsers sluiten als je het programma laat draaien. Dan de mappen legen die in de beschrijving worden genoemd. Daarna je pc opnieuw starten en de laatste versie van FlashPlayer installeren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding