Hoe kan ik snel eenvoudige achtergronden maken, steeds dezelfde opzet, maar dan met een andere kleur? Zie uitleg

Ik ben bezig met een foto agenda. Nu wil ik achter de datums achtergronden maken met een kleur als rand en wit in het midden. Zie foto. Deze is gemaakt in paint, maar mijn fotoboekprogramma wil geen foto's van paint als achtergrond toevoegen. Hoe kan ik wel snel zulke achtergronden maken (dus steeds wit in het midden en een kleur aan de rand)? Of hoe kan ik hem anders opslaan in paint zodat hij hem wel pakt?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je kunt hem in paint opslaan als .jpg.

in het fotoprogramma kun je dan de jpg selecteren als gewone foto. in veel fotoboekprogramma's kun je ook een foto gebruiken als achtergrond, dus als je het door jou als foto opgeslagen bestand selecteert voor de achtergrond dan zou het moeten werken.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met Publisher. Dat is een onderdeel van het Microsoft Officepakket.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sterker nog, met publisher kun je zelf een hele kalender maken zonder fotoboekprogramma!