Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik snel eenvoudige achtergronden maken, steeds dezelfde opzet, maar dan met een andere kleur? Zie uitleg

Ik ben bezig met een foto agenda. Nu wil ik achter de datums achtergronden maken met een kleur als rand en wit in het midden. Zie foto. Deze is gemaakt in paint, maar mijn fotoboekprogramma wil geen foto's van paint als achtergrond toevoegen. Hoe kan ik wel snel zulke achtergronden maken (dus steeds wit in het midden en een kleur aan de rand)? Of hoe kan ik hem anders opslaan in paint zodat hij hem wel pakt?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
380

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kunt hem in paint opslaan als .jpg.

in het fotoprogramma kun je dan de jpg selecteren als gewone foto. in veel fotoboekprogramma's kun je ook een foto gebruiken als achtergrond, dus als je het door jou als foto opgeslagen bestand selecteert voor de achtergrond dan zou het moeten werken.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met Publisher. Dat is een onderdeel van het Microsoft Officepakket.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sterker nog, met publisher kun je zelf een hele kalender maken zonder fotoboekprogramma!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding