Ik wil een pc samenstellen met een pc builder.Welke Componenten (zoals grafische kaart) moet ik minstens nemen om Gta 4 te kunnen spelen?

Ik wil het eigenlijk onder 650 euro houden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Minimale eisen:
Processor: Intel Core 2 Duo E4300 /
AMD Athlon64 X2 4600+
Display Card!: NVIDIA GeForce 7900 256MB /
ATI Radeon X1900 256MB
Memory: 1536MB
Free Disk Space: 16GB
Operating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3

Aanbevolen systeem:
Processor: AMD Phenom X3 8450 /
Intel Core 2 Quad Q6600
Display Card!: NVIDIA GeForce 8600 512MB /
ATI Radeon HD 3870 512MB
Memory: 2048MB
Free Disk Space: 16GB
Operating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3

650 euro word denk ik erg krap om het mooi te kunnen spelen. Koop lekker een ps3, die is maar 399 en heb je nog een bluray spelert ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minimum System Requirements
* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
* Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
* Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space
* Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Recommended System Requirements
* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
* Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
* Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
* 18 GB Free Hard Drive Space
* Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Zoals je ziet heb je een aardig systeem nodig, ik zou niet helemaal voor de minimum requirements gaan, mijn eigen 8800 GTS (320 mb) videokaart trok hem maar net, dus 256 is wel heel erg nipt!

600 euro word ook erg lastig, de basis componenten zullen misschien net lukken, maar ik zou er nog 200 euro bovenop knallen door hem ietsje beter te maken, waardoor hij toch weer een jaartje of 2 langer mee kan draaien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GTA 4 onder PC vraagt een zeer sterke PC.
Als je alleen een PC koopt om er GTA 4 "op te kunnen spelen" , ben je niet goed bezig. Dan kan je inderdaad beter een PS of een XBox kopen.

GTA4 bevat extreem zware PC-eisen. Er is bijna bijna geen enkel PC-game dat evenzware eisen heeft als GTA4. Doe dus geen miskoop. Er zijn tientallen spellen die evengoed zijn als GTA4 waarom zou je dan zoveel geld uitgeven aan een PC die na een jaar weer achterhaald is?????????????