Kun je je Facebook account resetten, zodat je weer helemaal overnieuw begint?

Is dat mogelijk of moet ik dan mijn account verwijderen en dan weer overnieuw maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
14.8K

Antwoorden (1)

Nee, dit is on,ogelijk.
Je kunt het beste een nieuwe account aanmaken. Maar alle foto's en dergelijke waarin je ooit getagd bent staan natuurlijk nog wel online.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook zelfs als je het account verwijderd hebt blijft wordt hij niet daadwerkelijk verwijderd maar als "onzichtbaar" gezet in de database van Facebook. Eens Facebook aangemaakt, nooit meer vanaf te komen..