hoe verander ik mijn kanaal van youtube?

ik heb het niem over de naam maar hoe het kanaal eruit ziet ik geef een voorbeeld!: http://www.youtube.com/user/BanjoMovies
dat kanaal heeft mooi de filmjes naast elkaar enzo en onder een lijstje met soorten filpmjes maar dit kanaal bijv.: http://www.youtube.com/channel/UCYqWCYj5VQ0ilaVfTIRtuCg
daar staan alle filmpjes en vind ik leuks allemaal door elkaar en de abbonees

dat heb ik ook ik wil het hebben net als het eerste kannaal dat ik liet zien hoe doe ik dat ??
groet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat heeft waarschijnlijk te maken met dat de eerste link die van een youtube partner is, dat wordt je bij een bepaalde hoeveelheid views per filmpje en een bepaalde hoeveelheid subscribers, en de tweede een gewoon account heeft. Volgens mij kan je het alleen bewerken namelijk (ook kiezen welk plaatje boven je filmpje komt te staan, etc), als je een youtube-partner bent. Sorry.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar ik zie ook weleens account ofzo met ongeveer 8000 vieuws per filmpje en 1000 abbonees die heeft dat ook zo staan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is ook al een behoorlijke hoeveelheid en je hebt best kans dat zo iemand ook een (kleiner) partnership met youtube heeft. Hetgene waar ja dat het beste aan kan herkennen is als ze zelf de plaatjes voor hun filmpje mogen kiezen.
Volgens mij kan je alleen je profiel aanpassen bij partnerschap namelijk.