Mag je zomaar series uploaen die je zelf heb opgenomen met de camera en op youtube zetten?

Dus ik heb een yt kanaal ik wil zeker weten dat ik met me camera series en films mag opnemen en uploaden op youtube

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het maakt toch niks uit HOE je iets wat beschermt is kopieerd ...
Nee het mag dus niet. (Als het auteursrechtelijk beschermd is.)

Antwoorden (1)

Nee, dat mag niet. Tenzij het geen beschermd materiaal is, valt dit onder bootlegging en dat is illegaal.

Verder is het nogal vervelend om series/films te kijken die met een camera opgenomen zijn vanwege het slechte geluid en mindere beeldkwaliteit.