hoe zet je de mobiele website uit van twitter, het is op mn computer en ik heb dus ergens opgedrukt maar ik weet niet hoe ik het terug krijg ? help !!

ik heb ergens op gedrukt.. en nou als ik op twitter kom is mijn twitter opeens de mobiele website !? terwijl het gewoon op de computer is ?? help alsjeblieft !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eens gewoon naar 'www.twitter.com' te gaan, of google eens. Als dat niet lukt, zie je onderaan niet staan 'ga naar de dekstop-versie' of iets dergelijks?
Anders, sinds deze morgen, zonder maar op iets te klikken, ga ik naar de mobiele versie, en ik kan niet terug, bovenstaade heb ik geprobeerd. Heb gezien dat er sinds kort meer mensen hetzelfde probleem hebben, allees heb jij blijkbaar ergens op geklikt... Het kan er mee te maken hebben of niet. Ik zal het je laten weten als het opgelost is.

Toegevoegd na 52 seconden:
*allees = alleen
Ik zal het je laten weten als het bij mij opgelost is, even ter verduidelijking.

Toegevoegd na 57 seconden:
*allees = alleen
Ik zal het je laten weten als het bij mij opgelost is, even ter verduidelijking.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry dat ik 2 keer dezelfde toevoeging heb verzonden.

Toegevoegd na 54 minuten:
Gebruik jij niet toevalling Internet Explorer 6 of 7?
Iemand stuurde volgende bron op mijn vraag in als antwoord. Ik gebruik echter IE9.