Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent een HTTP-fout 500?

Al dagen ligt Facebook eruit bij mij en mijn huisgenoten. Heel soms kunnen we er even op, een paar minuutjes. Ik kan aan alle nieuwe berichten zien dat anderen hier geen last van hebben. Deze melding verschijnt steeds:

HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het verzoek wilde uitvoeren.

Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

HTTP-fout 500 is een server fout.
De Web server (van de website) heeft een onverwachte voorwaarde die verhinderd dat het verzoek van de client (bijvoorbeeld uw webbrowser ) toegang krijgt tot de gevraagde URL.
Deze fout kan alleen worden opgelost door aanpassingen aan de webserver-software. Het is geen client-side probleem. De logbestanden van de server kunnen meer informatie over de fout geven.
Je kunt er dus zelf niets aan doen omdat het bij de server ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb hetzelfde probleem, het is alleen bij mij thuis, als ik op school op mijn laptop zit doet facebook het wel. Daarnaast doen andere site´s het wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding