Wat betekent call me miss movin on?

Mijn nieuwe vriendin veranderde haar status in 'Call me a miss Movin'on

Toegevoegd na 7 minuten:
Maar wat betekent dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is een liedje van Fifth Harmony. Het gaat over een jongedame die vroeger een braaf meisje was, maar nu zo'n ellende heeft meegemaakt dat ze heeft geleerd alles van zich af te schudden en opnieuw te beginnen. Miss movin' on: de jongedame die op een andere plek weer nieuwe kansen zoekt.
Amadea