Kan ik een oud youtube filmpje laten verwijderen?

Toen ik een jaar of 10 was heb ik een keer met iemand een filmpje gemaakt maar het is best wel beschamend, ik wil graag dat het verwijdert wordt maar het staat op de ander zijn kanaal en die is zijn wachtwoord enzo kwijt, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Voor het maken van dat YouTube-kanaal heb je een emailadres nodig gehad. Weet je dat emailadres nog en kan je er op? Zo ja, dan kan je als je je YouTube wachtwoord niet meer weet kiezen voor ''wachtwoord vergeten?''. Dan kan je een nieuw wachtwoord instellen en krijg je er een mailtje over. Als je niet meer bij het bijbehorende emailadres van dat kanaal kan, blijft je video staan. Je kan uiteraard niet je video verwijderen zonder op je account te kunnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is op het kanaal van een oude vriend en die weet het allemaal niet meer, zou youtube me echt niet kunnen helpen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde, met een oud @home-mailadres waar we al vijf jaar niet meer bij kunnen. Heel jammer dan. We komen er ECHT niet meer bij, op geen enkele manier, en al is het filmpje nog zo stom en zal er noooit meer iemand naar kijken.