wat maakt instagram zo populair?

wat maakt het social media platform 'Instagram' zo populair onder jongeren?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
paulus811
5 jaar geleden
Ben benieuwd naar de antwoorden, want ik als ouwe knar van 53 snap er niets van en heb dan ook zelf geen 'insta'. En het gekke is dat ik toch volgers heb :-)

Antwoorden (1)

Ik ben geen expert en doe alleen een gok.
Ik denk dat mensen tegenwoordig graag zichzelf op hun best willen laten zien en dat kan oa op instagram, maar wat denk ik echt de reden is dat het zo groot is is dat 'iedereen' op instagram zit. Net als dat honderden alternatieven voor bijvoorbeeld whatsapp zijn, maar iedereen gebruikt whatsapp. Het is denk ik gewoon een soort hype