Bestaat de Tumblr-pagina 'People of Albert Heijn' nog?

Ik kan me herinneren dat járen terug er een tumblr pagina was en daarin werden verhaaltjes geplaatst van mensen die voor de Albert Heijn werden geïnterviewd. Ik geloof dat het people of Albert Heijn heette. Maar ik kan helaas niets meer vinden. Toch weet ik wel zeker dat dit toentertijd bestond. Er zaten zulke leuke verhalen bij. Wie weet waar ik deze pagina kan vinden, of is er een nieuwe pagina met soortgelijke verhalen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, die bestaat niet meer. Het adres van de site was http://albertheijn.tumblr.com/, maar er is bar weinig van terug te vinden. Een berichtje van 6 jaar geleden over een absurd artikel op die pagina en met de Wayback Machine krijg je slechts een enkel fragmentje uit vooral 2015.
Amadea