hoe kan je dit soort fan edits maken?

Ik heb een fan account op instagram. Laatst kwam ik det soor edit tegen (zie foto). Nu is mjn vraag hoe kan ik die maken(vooral die achtergrond). En welke sites of app je daar voor gebruikt. Andere ideen en tips voor edits zijn natuurlijk ook welkom.Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Vaak word dit gewoon gedaan door plaatjes te zoeken op internet en een beetje te veranderen. De achtergrond van een plaatje word verwijderd en dan word hij eroverheen geplakt. Dit gebeurt allemaal met photoshop.