Hoe kom ik uitgelogd op instagram?

Hoe kom ik uitgelogd op Instagram?
Ik ben hier ingelogd op de laptop van mijn opa en oma, en ik moet vanmiddag weg, en hoe vaak ik ook op het knopje afmelden klik bij 'instagram' hij logt niet uit! Weet iemand wat ik moet doen, want dit is heel irritant...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (1)

Bovenin zit een blauwe balk. Dan zie je eigen linknaam en in het klein je avatar. Daar druk je op en dan komen er een paar opties zichtbaar waaronder afmelden.