is deze foto echt of een grapis dit echt gebeurt? zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat denk je zelf...
Amadea
11 jaar geleden
Zegt de tekst rechtsonder FUN pictures niet genoeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh my goodness.
Waar moet het heen als mensen dit soort flauwekul
als "misschien wel echt" gaan zien...........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, flauwekul aanzien voor (misschien wel) echt is van alle tijden: van demonen tot buitenaardse wezens en van contact met overledenen tot God.

Antwoorden (4)

Zoals je zelf ziet in de foto is het als grap bedoeld het is van funpic
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit komt uit de film The Dictator..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die scène zelf kot niet voor in de dictator maar de mensen van dictator hebben meerdere van zulke grappen uitgehaald zodat de film aandacht krijgt je moet maar eens zijn interviews bekijken daar zegt die ook bijvoorbeeld dat de echte bin landen in zijn gast huis verblijft en dat als je de wc na hem gebruikt pas echt snapt wat terrorisme
Is
Dat is van die film The Dictator die nu in de bios draait.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zijn dat foto's uit de film The dictator.
Dus het is gewoon als grap bedoeld.