Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de goedkoopste pc componenten krijgen?

Ik wil een game pc bouwen mijn budget is 600 tot 950 euro. Ik wil wel gewoon een krachtige en goeie pc maar ik weet niet waar je de goedkoopste componenten kan krijgen.

ik zat te denken aan zoiets:

-Intel Core i7 3770K processor
-een asus of goed msi moederbord
-nvidia geforce gtx 660 ti 2gb videokaart
-ASUS Xonar DX geluidskaard (of iets in die richting)
-8 gb ram
-600 watt voeding
- Scythe Mugen 2 Rev. B SCMG-2100
-1 tb harde schijf
- Cooler Master CM 690 II Advanced behuizing
-Tp-link 450 mbp wifi controller
-normale dvd speler
-Windows 7 Home Premium (64 bit)

iets in die richting waar kan ik dit het goedkoopste krijgen (mag best iets minder goed als ik er maar gta minecraft black ops 2 en zo op kan spelen :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
855
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal wordt voor een gamesysteem voor een i5 gekozen, de i7 geeft maar een beetje meer prestatie (vooral omdat hyperthreading niet werkt in games). Voor het verschil kan je een SSD of nog beter een betere GPU kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maak een account aan op tweakers.net en ga de pricwatch in met je wensen. Maak een wenslijst aan en zoek de onderdelen uit. Nu komt de winkel met de goedkoopste combinatie van spullen boven, ook staat er dan bij hoeveel componenten de winkel heeft die jij wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op www.gamepc.nl heb ik de PC met je gewenste eisen zelf samengesteld en kwam uit op een bedrag van 992 euro. Of het ergens goedkoper kan met dezelfde specs zou ik niet weten, maar je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Hopelijk heb je er wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb al heel vaak op die site gekeken ik wil eigenlijk goedkoper maar toch bedankt :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding