Nee dat is er niet... Zeker niet in het openbare circuit...

Het is een heel geheime code, niemand kent die...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jahoor, het heet Wifi en veel telefoons ondersteunen dat. Je kunt op een wifi netwerk inloggen en dan gratis internetten.

Tevens kun je ook een internet abonnement nemen waarmee je 1 vast bedrag betaald en dus buiten dat bedrag om gratis kan internetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via deze site kun je gratis hotspots vinden:

http://www.pepermunt.net/websites-en-internet/gratis-internetten-2.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een flink aantal telefoons kunnen automatisch de verbindingen zoeken. Dan kan je zien welke netwerken onbeveiligd zijn waarop je pardoes kan inloggen. Ik zou het alleen niet gebruiken voor privé zaken zoals bankieren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet via het netwerk van je provider. Deze zal altijd kosten in rekening brengen voor het gebruik van hun netwerk.

Wel via bovenstaande methodes