Maakt een schone installatie van OS X SnowLeopard op je mac de mac sneller?

Hey!

Ik heb een mac en die is redelijk snel... Maar ik zou hem nog een beetje sneller willen maken..., bv bij dingen opstarten etc.. Ik heb 4GB Werkgeheugen... en heb een Duo 2 core processor...! Dus nou was mijn vraag: Maakt een schone installatie van OS X SnowLeopard op je mac de mac sneller?

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat zal je mac in het begin sneller maken, maar op een gegeven moment raakt deze ook weer vervuild en dus trager, je kan beter voorzichtig overklokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je wat aan de oplossingen die hier worden aangedragen?

http://forum.belgiumdigital.com/f59/mac-trager-na-verloop-van-tijd-292930.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou een ram upgrade kunnen uitvoeren, van 4gb naar 8 gb,
of een snellere harde schijf, mischien een ssd

Mark