Mijn vriendin heeft zelf ingelogd op haar eigen account op mijn twitter app. Alleen als zij word gementoned krijg ik dat binnen. Hoe krijg je dat weg?

Ik heb de app al verwijderd maar dat helpt ook niks.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij instellingen, dan bij apps Twitter, dan kun je wel kijken wat je verder meot doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie alleen mijn eigen naam staan
Klik op "instellingen" klik daarna op "twitter" en daar zie je als het goed is haar account staan, klik daar dan op en dan staat er onderaan in het rood "verwijder account" als je daar op klikt krijg je geen meldingen van haar meer binnen.