Kan ik met Word die ik heb, zo instellen dat het om de 5\10 min. opslaat?

Daar weet ik dus niet. Check afbeelding voor wat voor versie ik heb.

Toegevoegd na 1 minuut:
Druk op afbeelding en zoom in XD.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja.
- Klik op het tabblad Bestand.
- Klik op Opties.
- Klik op Opslaan.
- Vink het selectievakje Elke x minuten AutoHerstel-informatie opslaan aan. Voer Minuten 5 of 10 in. Klik op OK. Klaar.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik was nog aan het typen en deed er nogal lang over om die print-sceen om te zetten naar een foto in jpg formaat die groot genoeg was om te kunnen lezen.
Ook voor u een +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De optie voor autoherstelversie opslaan slaat niet het bestand op waar je in bezig bent maar een reservekopie. Deze kopie wordt verwijderd op het moment dat Word op correcte wijze wordt afgesloten. Ook Word afsluiten en op 'Nee' klikken bij de vraag 'Bestand is gewijzigd, wilt u het bewaren?' is een correcte manier van sluiten, waarna je gewoon al je werk kwijt bent.

Andere antwoorden (1)

Word openen dan naar opties gaan, klik op tabblad opslaan en daar kan u autosave aanvinken en zelfs instellen om de hoeveel minuten. Dan ok.
Dit is ook voor alle Office toepassingen. Zie foto.
Succes.

Toegevoegd na 36 minuten:
Niet vergeten een lokatie op te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De optie voor autoherstelversie opslaan slaat niet het bestand op waar je in bezig bent maar een reservekopie. Deze kopie wordt verwijderd op het moment dat Word op correcte wijze wordt afgesloten. Ook Word afsluiten en op 'Nee' klikken bij de vraag 'Bestand is gewijzigd, wilt u het bewaren?' is een correcte manier van sluiten, waarna je gewoon al je werk kwijt bent.