ik heb eredivisie live op mijn tv en wil het ook op mijn mobiel. Hoe stel ik dat in?

Ik heb op mijn tv ziggo.

Toegevoegd na 6 dagen:
Kan ik het ook op 3g bekijken of alleen WIFI?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of het mogelijk is om eredivisie live te bekijken op een mobiel. Wel is er een app voor een iPhone en iPad. De Ziggo TV APP kun je vinden in de App Store. Voor android is er nog geen app. Kijk even op onderstaande linkje voor meer info. Bronnen:
- https://www.ziggo.nl/#klantenservice/tv-app/

Het beste antwoord

Eredivisie Live app downloaden, inloggen, via ziggo, gegevens invoeren, klaar!