Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik alles over op mijn gebruikers naam op Windows?

Hoi!

Ik wil een eigen naam op de laptop van mijn vader. Maar dan staat alles nog op die van mijn vader. Maar dan heb ik er niks aan. Hoe zet ik alles op die van mij? Via hotmail kan het niet omdat ik GIMP en Photoshop daarop wil hebben!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
508

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het is niet zo dat alles op de user account van je vader geïnstalleerd staat en bij jou niet....

op het bureaublad van je vader staan waarschijlijk wel de links (snelkoppelingen) van de programma's die je wilt gebruiken en op die van jou account niet.

heel simpel op te lossen....

ga naar computer -> lokale schijf (waarop windows is geïnstalleerd meestal C:\) -> Gebruikers (of users) -> gebruikersnaam van je vader -> bureaublad (of desktop)

selecteer alle dingen die jij ook wilt hebben en kopieer deze naar je eigen bureaublad.

hiermee kun je er zonder problemen bij, je kunt eventueel ook een link maken naar de documenten map van je vader als je daar veel bestanden in hebt staan.

probeer te voorkomen dat je grote dingen op het bureaublad zet (mappen met muziek en films e.d.) dit vertraagt je computer alleen maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding