Als ik een film download en om een USB zet en hem in mijn laptop in plug geeft hij foutmeldingen (bestand niet herkend, niet onderstuind) hoe kan dit?

En kan ik daar een programma van downloaden zo dat dit over gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welk formaat heeft de film?
b.v. avi,video-ts?

Het beste antwoord

misschien heb je niet de juiste codec op je laptop staan.
Download het K-LITE CODEC PACK
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad niet de juiste codec hoe weet ik welke ik moet nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de link die ik heb gegeven in mijn antwoord het K-LITE CODEC PACK downloaden en installeren daar zitten alle codecs in.
Ik zelf gebruik de VLC Player om af te spelen i.p.v. MediaPlayer ,VLC speelt alles af.
Die kan je downloaden op,
www.download.com

Andere antwoorden (1)

Als je deze al eerder hebt afgespeeld en het niet op je laptop doet zou ik VLC mediaplayer downloaden. Het is snel en werkt met bijna alle videoformaten.