Is het op de een of andere manier mogelijk om toch foto's te uploaden via mijn ipad naar mijn marktplaats advertentie?

ik heb al gelezen dat het niet mogelijk is omdat je geen file browser hebt.
kun je dit er wel opzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op mijn playstation vita (ook geen file browser) moet je op marktplaats gewoon op foto toevoegen klikken.

Dan zou hij automatisch naar je galerij moeten gaan. (bij mijn vita in ieder geval)

Je kunt als je een gejailbreakte ipad hebt Ifile installeren. maar die is denk ik niet compatibel met marktplaats