Ik heb het programma VirtualDJ gedownlaod op me pc en geïnstalleerd maar nu wil ik dat ook op een USB stick. Hoe doe ik dat?

Er word niet gevraagd waar ik het wil installeren en/of ik dat wil veranderen. De map kopieëren vanaf mijn computer werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer eens bij de installatie, een knop te vinden met aangepaste installatie e.d

Als dit niet lukt, kun je hem ook downloaden via een andere bron. Bijv. vanaf www.softonic.nl of www.cnet.download.com
Hier krijg je wel die optie. Of je download Spotnet. met dit programma kun je vele muziek en programma's gratis downloaden. Ook VirtualDJ (volledige versie).
Zoek bij applicaties naar "Virtual' en je komt er.
Hier te downloaden: www.spot-net.nl

Lukt het niet? laat dan een reactie achter.

Gavin