Kan je favorieten onder IE verplaatsen naar Google chrome?

Veel nuttige websites tot favoriet gemaakt in IE in die wil ik niet kwijt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Op het moment dat je Google Chrome installeert, krijg je de vraag of je je favorieten wil overplaatsen.
Heb je dat niet gedaan, dan heb je in Chrome onder 'options' (het moersleuteltje) het tabblad 'personal stuff' met daarin de optie 'import data from another browser' waarin je kunt aangeven van welke browser je de favorieten wil importern.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je krijgt dan onder 'other bookmarks' een mapje 'imported from IE' wat je vervolgens weer naar eigen smaak kunt inrichten. Werkt perfect, ik heb het gedaan terwijl ik dit antwoord typ.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, heel duidelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk verhaal van beiden, bedankt!

Andere antwoorden (1)

tevens kan je ook als je dat niet hebt gedaan tijdens de installatie rechts op zo'n gereedschap ding klikken>opties>persoonlijke items>en dan die 1e klikken