Als het goed is worden je foto's automatisch van je computer in Picasa gezet. Dus als je een foto vanuit Paint in Picasa wilt moet je hem gewoon bij je afbeeldingen opslaan, zodat die ook op Picasa staat. Want elke keer als je Picasa opent, update die alle foto's naar Picasa. Als dit niet gebeurt moet je het misschien opnieuw downloaden, anders weet ik het ook niet. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Google heeft een programma om foto's naar je Picasa-pagina's te sturen (http://picasa.google.com/intl/nl/). In sommige (foto)programma's is de Picasa-mogelijkheid ingebed (dan krijg je een keus wat je met de foto's wil doen).