Hoe kan ik zien of iemand in mijn mapje heeft gekeken op mijn werkcomputer?

Volgens mij is het besturingssysteem de versie voor Vista. Weet dat niet zeker.

Is er verschil te zien in het openen van een bestand via mijn documenten/etc/etc of het openen van een zoekresultaat?

Alleen in de map kijken en niks openen is toch niet zichtbaar?

Bedankt voor jullie antwoord!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je software installeert die activiteiten monitor is het te achterhalen of mappen en/of bestanden zijn geopend. Standaard is dat niet te zien, zoals je zelf ook al zegt in de toelichting. Je kunt natuurlijk wel kijken naar de laatst geopende documenten, maar dat kunnen ook documenten zijn die je zelf hebt geopend. Als een document wordt geopend via een zoekresultaat of door in de verkenner naar de map bladeren maakt niet uit.

Ga naar windows verkenner, zoek de map op die voor jou van toepassing is. zet nu weergave of details en dan naast grootte,type,gewijzigd op kan je nu nog meer toevoegen zoals : -'Laatst geopend op' dit doe je door naast laatst gewijzigd te klikken met rechter muisknop dan op meer klikken en dan 'laatst geopend toe te voegen'. het maakt niet uit of het via de zoekfunctie is gedaan of rechtstreeks, dit wordt altijd bij gehouden.

keylogger? - DIT KAN STRAFBAAR ZIJN. Verder, wachtwoord(en) op de map of submappen, of verbergen zodat alleen jij ze kan vinden op de juiste zoektermen. wel de cookies/zoek geschiedenis wissen, anders stuur je ze door naar een open achtedeur. duurt dus alleen 1 of 2 minuten langer. zijn ze ook binnen. succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100