ik wil graag facebook berichten alles verwijderen , ( ''vertel je vrienden wat je aan doen bent'' ) ?

Ik wil alles verwijderen, behalve mijn profiel dan! Alle berichten die ik heb geschreven etc. hoe doe ik in 1 keer dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is volgens mij niet mogelijk dit in 1x te doen. Maar waarom zou je dat willen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat in mijn vriendenlijst niet hoeven teruglezen wat achrief is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het ook onzichtbaar maken voor je vrienden, via je instellingen. Alleen wordt dan geloof ik wel alles onzichtbaar, dus ook als je nu iets schrijft. En dat wil je niet, denk ik.

Antwoorden (1)

niet. Helaas je moet het handmatig doen. ik heb het zelf al meerdere keren bij de hand gehad. elke keer een maand doen ofzo, en nu weinig posten loop je jezelf vanzelf in.