Waarom kan ik met mijn hotmail account niet naar een yahoo account mailen?

Het kon eerst wel. Maar nu komen de mails ook niet bij "verzonden" rlte staan en ze zijn ook niet aangekomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Toevallig heb ik bij beide e-mailprogramma's een account. Dus heb het even getest. Maar bij mij wordt het gewoon verstuurd bij hotmail en komt het aan bij yahoo. Dus dan moet het aan jouw persoonlijke instellingen liggen. Misschien heb je een keer een yahoo-adres geblokkeerd maar toen niet gekozen voor dat ene adres maar voor alle yahoo's.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niks geblokkeerd en/of veranderd. Dat is het probleem. Ik heb maar 1 yahoo account waar ik naartoe mail en daar is ook niks veranderd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RAAR! Het werkt ineens weer.. Ik stuurde het nog eens en nu doet ie het wel. Bedankt voor je Magische woorden haha
Amadea
12 jaar geleden
Grappig, zo ging het ook vaak als er klanten aan mij om hulp vroegen. Kwam ik erbij staan en gelijk lukte het ze wél!