Hoe kan ik mijn bureaublad pictogrammen veranderen?

Ik heb Windows 7 en wil graag mijn pictogrammen veranderen (van bijvoorbeeld "Deze Computer" en "Prullenbak")

Weet jij het antwoord?

/2500

dat kan als je een snelkoppeling hebt... om een snelkoppeling te maken van die twee doe je dit: plaats het icoon deze computer en prullenbak in een andere map op je computer (niet je bureaublad) klik met rechtermuisknop op je bureaublad, en klik op nieuw, kies snelkoppeling. geef het pad op of klik op bladeren en kies dan de prullenbak of deze computer en maak de snelkoppeling. rechtermuisklik op de snelkoppeling en kies voor eigenschappen. in de eigenschappen kun je bij pictogram voor een andere kiezen. Klik op toepassen en voila een ander picogram

Hallo, Mischien is IconPackager wel iets wat je bedoelt, je kan thema's downloaden en pictogrammen. Het is volgensmij betaalde software, maar je hebt ook een trial versie. Die kun je een gedurende 30 dagen gebruiken, als ik het niet mis heb. Anders kan de volledige versie ook nog binnen halen van The Pirate Bay of iets dergelijks. http://www.stardock.com/products/iconpackager/ Veel succes!

om u pictogrammen van deze computer, prullenbak, homefolder etc... te wijzigen bent u best dat u op het bureaublad, recht klikt en dan kiest voor persoonlijke voorkeur aan passen. Er opent een snieuw scherm waar u in de linkse tabel ziet staan - bureaublad pictogrammen wijzigen. Klik daar op en volg de verdere stappen zoals 'bladeren door'. Gewone pictogrammen wijzigt u door het huidige pictogram te highlighten, daarna rechts te klikken en te kiezen voor eigenschappen en daar kan u het pi togram wijzigen. Voila, op deze manier zou het zeker moeten lukken. Houd er wel rekening mee dat de afbeeldingen in .ico moeten staan om pictogrammen te kunnen wijzigen. Veel succes! Toegevoegd na 7 minuten: ik doe er even een printscreen van mijn bureaublad bij zodat u kan zien dat dit effectief wel werkt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100