Is het goed voor mij om een macbook te nemen?

Ik ben een meisje van 11 en ik wil al heel lang graag een eigen laptop , nu heb ik de macbook gezien en ik heb op marktplaats gezocht en heb er een gevonden voor 460 euro zo'n macbook core duo , maar ik had een paar vragen : is hij wel goed voor mij? Omdat ik hou niet echt heel veel van spelletjes maar kan ik wel bv. simpel op hotmail , hyves enz en kan ik msn downloaden? En skype? En heb je er meteen word op of niet? Kan je er ook gewoon een normale printer op zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat iedereen ook al zegt. Het is ook handig je macbook te beschermen van de buitenkant (stof enzo). Bronnen:
- http://www.mac-cover.nl/macbook-sleeve

Het beste antwoord

Wat die kerels hierboven verklaren is echte windhoos taal!
Je kan al die dingen makkelijk op een MacBook, (heb zelf heel veel ervaring met een Mac)
Het voordeel is ook nog, dat als je hem ooit weer wegdoet, je er best nog wel wat leuk geld voor kan krijgen (een Apple blijft gewoon meer waard! Ook eigen ervaring)
Dus ik zeg doen.
Ps een MacBook kijkt ook ceel mooier op je bureau dan zo'n plastic stukje techniek van een ander merk.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx dit had ik nodig , maar ik weet dat je word niet zomaar kan hebben maar je kan msn en word toch wel op een macbook downloaden?

Andere antwoorden (2)

Voor de simpele dingen die jij op een laptop wilt doen is een macbook niet echt nodig. Voor 460 euro kun je dan beter voor een Windows laptop gaan. Het is namelijk zo dat macbooks over het algemeen veel duurder zijn. Daarbij komt dat andere kinderen om je heen waarschijnlijk ook allemaal windows gebruiken, dan is het makkelijker voor jouw om hulp te vragen aan hun als je iets niet snapt.

Macbooks zijn meer bedoeld voor hele zware programma's en voor nog veel meer dingen die jij niet nodig hebt. Zelf werk ik wel op een Macbook omdat ik dat nodig heb voor mijn school.

Ik zeg dus: koop een windows laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jou was gewoon een Windows Laptopje kopen. Word zit er sowieso nooit gratis op. Dat moet je erbij kopen. Maar alle dingen die jij noemt zijn het beste met een Windows laptopje.