Hoe toevoeg je een toetsenbord bij je laptop?

ik wil heel graag bij me laptop een andere toetsenbord met draad toevoegen maar dat lukt niet ik heb windows7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

apart, meestal worden deze vanzelf gevonden je hoeft er zelf niets iets voor in te stellen
ze werken in de meeste gevallen gewoon samen ?

gebruik je usb ? of heb je er nog een gewone ps/2 poortje op
Als het laatste het geval is dan zou je misschien in bios moeten aangeven dat je een extra ps/2 poort gebruikt
en wellicht kan je daar het vaste toetsenbord uitschakelen?
meestal is dat niet nodig en werken ze beide tegelijk
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het gewoon in de normale usb poort ik heb ook die van ps/2 maar daar lukt ie niet en ook niet bij die normale ik heb de trust toetsenbord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en van wat is je laptop voor merk, als dat niet overeenkomt met het toetsenbord, kan dat misschien een probleem zijn
capthavoc
11 jaar geleden
lijkt me sterk, usb toetsenborden behoren op elke pc te werken.
wordt er geen nieuwe hardware gevonden ?
met usb zou dat wel moeten. Als je ps/2 gebruikt sluit het toetsenbord dan aan voordat je de laptop aan doet
en niet als hij al aan is kijk anders even in het bios
of daar staat ps/2 enable
externel keyb of iets in die strekking ? zie je ook het toetsenbord even oplichten als teken dat hij gezien wordt en van stroom voorzien wordt ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb de acer aspire 7250 en dus de trust toetsenbord wil ik dus bij gebruiken
capthavoc
11 jaar geleden
lijkt mij geen probleem, maar wat gebeurd als je het bord aansluit ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niks er gebeurt niks alleen bij de toetsenbord zijn toch als je caps lock of numlock aan doet die lichten gingen steeds aan uit aan uit en toen gingen ze weer uit
capthavoc
11 jaar geleden
Dat is toch wel een normale actie
dus je zou zeggen dat het toetsenbord wel wordt gezien
kijk eens onder apparaatbeheer of je nu een nieuw toetsenbord vind ?
misschien moet je daar eentje uitschakelen ?
Pm me anders maar even want het lijkt mij een kleinigheidje
ik kan je denk ik wel helpen met teamviewer
zorg ervoor dat je geen tabbladen open heb staan, en dat je usb kabel waaraan het toetsenbord zit schoon is en werkt, dan zou het gewoon moeten doen, tenzij je poorten of usb kabel stuk zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat lukt niet het is helemaal schoon
Bij W7 gaat dat automatisch. Je stopt de usb stekker van het toetsenbord in de usb-poort van de laptop. Dan krijg je een melding met apparaat gevonden. Dan gaat ie automatisch toetsenbord toevoegen aan hardware-appartuur. Kan een minuutje duren. Daarna krijg je normaal gesproken een melding van gereed voor gebruik. Dan kan je hem gebruiken.

Bij de volgende keer pakt hij hem dan automatisch.