Hoe toevoeg je een toetsenbord bij je laptop?

ik wil heel graag bij me laptop een andere toetsenbord met draad toevoegen maar dat lukt niet ik heb windows7.

Weet jij het antwoord?

/2500

apart, meestal worden deze vanzelf gevonden je hoeft er zelf niets iets voor in te stellen ze werken in de meeste gevallen gewoon samen ? gebruik je usb ? of heb je er nog een gewone ps/2 poortje op Als het laatste het geval is dan zou je misschien in bios moeten aangeven dat je een extra ps/2 poort gebruikt en wellicht kan je daar het vaste toetsenbord uitschakelen? meestal is dat niet nodig en werken ze beide tegelijk

zorg ervoor dat je geen tabbladen open heb staan, en dat je usb kabel waaraan het toetsenbord zit schoon is en werkt, dan zou het gewoon moeten doen, tenzij je poorten of usb kabel stuk zijn...

Bij W7 gaat dat automatisch. Je stopt de usb stekker van het toetsenbord in de usb-poort van de laptop. Dan krijg je een melding met apparaat gevonden. Dan gaat ie automatisch toetsenbord toevoegen aan hardware-appartuur. Kan een minuutje duren. Daarna krijg je normaal gesproken een melding van gereed voor gebruik. Dan kan je hem gebruiken. Bij de volgende keer pakt hij hem dan automatisch.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100