Verkoopprijs?

Wat is een goede prijs om deze computer te verkopen?
Zodat ik er eventueel een betere voor dat geld kan kopen. Dit is mijn doel.

Behuizing:
YOURS! Behuizing 368 400Watt PSU
Moederbord :
Foxconn G31MVP/G31MXP
Processor :
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.4GHz
Geheugen :
4 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM @ 800 Mhz
Hardeschijf :
500 GB DiamondMax 23 500418 7200rpm
Videokaart :
Geforce 9500GT 1024MB DDR3
Cardreader:
35-1 Cardreader
Koeling:
Intel koeler.
Optische schijf:
DVD Brander Dual Layer + Blu-Ray Reader
Cardreader:
23-in-1 interne cardreader
Brand ook gewone DVD's.
Assemblage :
Compleet geassembleerd + Getest
Besturingsysteem:
Windows 7. Dit kunnen wij voor u mee-installeren. Hier zijn GEEN extra kosten aan verbonden.
Verpakking:
Compleet en zonder gebruikssporen in de verpakking. Alleen gebruikt om te testen.
Usb poorten:
6x USB 2.0
Infrarood poort:
1x, aan de voorkant.
Schoonmaak gehad, en helemaal nagekeken:
Ja. Hij is helemaal in orde.

Bedankt halvast, en ik vind goeievraag.nl echt een topsite, snel antwoord. Klasse hoor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Andere antwoorden (2)

Hm.. Tweedehands & gebruikt denk ik dat je met 3-500 euro gelukkig zal moeten zijn.

Toegevoegd na 43 seconden:
http://kopen.marktplaats.nl/search.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een vreemd idee dat jouw computer tweedehands net zoveel waard zou (kunnen) zijn als een (veel) betere nieuwe.

Het is natuurlijk wat een gek er voor geeft, maar ik denk dat je met € 250,- al blij moet zijn.
rose
13 jaar geleden
Je kunt even op marktplaats kijken wat ze voor een gelijkwaardige computer vragen.
Maar waarom zou je deze verkopen, hij toch niet zo slecht?