Welke 2 pinnetjes moet ik gebruiken voor de power on/of funtie van mijn moderbord?

Zoals jullie op de foto kunnen zien is dit het gedeelte zoals lampje aan uit knop van de computer en de 2 draadjes die er voor zorgen dat de moederbord signaal krijgt om aan en uit te gaan zodra er op de aan/uit knop gedrukt word.

ik wil alleen weten welke ik nu moet pakken voor aan / uit.

moederbord type is niet bekend, het is wel van een Fijitsu siemens ESPRIMO P1500.
De zeer ervaren onder jullie weten waarschijnlijk alleen aan de kleuren al welke de power pinnetje is.

ook een kleine beetje help zoals het vermoeden van een bepaalde pinnetje is al de moeite waard voor mij om dit te proberen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

De twee PWR zijn voor de power en de twee LED voor de signalering om aan te geven dat de computer aan of uit staat.
Als de letters recht leesbaar zijn, bedoel ik de twee pennen horizontaal naast elkaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, ik ben er niet zeker van. Niet doen. Het kleuren patroon op de printplaat komt niet overeen met wat ik vermoedde.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk hier even naar de platte grond van jouw systeem de rest is kinderspel . Succes